e-Informatyka

Konferencja CRM GigaCon 2011

News_230311_1/crm_gigacon.png

Jakie rozwiązania pomogą w utrzymaniu i rozwoju kontaktów z klientami? Jakie możliwości pojawiły się w zakresie Customer Relationship Management? Jeśli chcesz być na bieżąco i posłuchać ciekawych wykładów, przyjdź na VII. edycję konferencji “CRM GigaCon 2011” (24 maja, Warszawa,Courtyard by Marriott).

Zakres tematyczny to m.in.:

  • Zarządzanie projektami CRM
  • Integracja systemów CRM i ERP
  • Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności
  • E-business, E-commerce
  • Outsourcing CRM
  • Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI
  • Mobilny CRM

Na konferencję zapraszamy:

  • kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych
  • osoby, odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną i marketingową
  • kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem
  • analityków danych o klientach oraz sprzedaży
  • osoby, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych
  • administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest wcześniejsza rejestracja na stronie wydarzenia:

http://gigacon.org/crm

Firmy, zainteresowane prezentacją rozwiązań i usług podczas konferencji, zapraszam do kontaktu.

Koornynator projektu
Weronika Szczubełek
e-mail: weronika.szczubelek@software.com.pl
22 427-36-45
SW Konferencje Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Bokserska 1
02-682 Warszawa

=======================

  • 2011-03-23

©2015 e-Informatyka.pl, All rights reserved.

Built on WordPress Theme: Mediaphase Lite by ThemeFurnace.